tinimini_mom
Evet ya bazen oluyor öyle insan sonra bi daha ne zaman kaldırması gerektiğini bilemiyor. E uykusunuda bölmek kstemiyosun anca daldı diye karmakarışık işler. Bizim simdilik gaz sorunumuz yok çok şükür direk uykuya geçebiliyor emme sonrası
Siz gaz damlası falan kullanıyor musunuz?
1 saat sonra bi kaldır istersen canım en azından biraz uykusunu da almış olur hem emer de belki o zaman. Ben genelde az emince 2 saat sonra değilde 1 saat sonra kaldiriyordum. O kaldırmada güzel emerse 2 saat sonra kaldiriyordum tahmini ilerliyorsun aslında kendi düzenini kendin oluşturuyosun