niihalce çok geçmiş olsun, zor bi süreç ama geçiyor merak etmeyin. Kahverengi lekeler kalmıştı onlarda arada kızarıyordu sonra kendi kendine sönüyordu tekrar. Tedavi bittikten sonra hiç bişey yapmadım sadece çamaşırları eşyaları uzun bir süre sık sık ve yüksek derecede yıkayıp ütüledim