Kızlar park yatak almıştık kızıma doğduğundan beri orda yatıyordu bu diş döneminde niyeyse yatırınca hemen geri kalkıyor emerek uyutuyorum bizim yatakta, salondaki minderinde her yerde rahatça yatıyor ama beşiğe koyduğum anda yarım saat sonra uyanıyor çözemedim gitti sabaha kadar yanımda yatsa yada yer yatağı yapsam 3-4 kere kalkıyor ama beşiğinde yatırınca 8-9 kez kalkıyor🤦🏻♀️ Geçici dönem mi yaşayan var mı yoksa artık beşiğinde yatmaz mı 10 aylığız bu arada 🙇🏻♀️