kizlar bebegim 2.5 aylik dogdugu ilk ay sadece agladi ….7/24 agladi suan biraz duzelme var gülmeler huuu sesleri basladi fakat gun icinde iki uyku arasi maksimum 15-20 dk duruyor sonra ciglik kiyamet….. biyere gidemiyorum boyle agliyor diye … birde kolik oldugu icin pilates topunda susuyor orda uyutuyorum fakat biyere biraktigim an uyanip agliyor hemen o yuzden ya ana kucagina birakip sallamaya devam ediyorum uyku suresince yada kucakta pispisa devam allaha sukur gece cok kotu degil 9 gibi yatiriyorum sabah yediye kadar 2-3 kez mama icin kalkip uyuyor geri ama gunduz tuvalete bile gidemiyorum oyle soylim yani hem bagimsiz uyusun istiyorum herseyden once gunduz biraktigimda uyanmasin istiyorum yani cok bunaldimmm aglamalar bu uyku problemleri gecer miiiii ?? cok zor bi bebek pilates topunda ziplamaktan belim kaydı…. hayir birakinca uyusa tamam ama uyaniyor gunduzleri 🥲 gazli bir bebek bu arada kolik.. korkuyorum buyuyene kadar devam eder diye