nslhan Doğum kontrol hapı kullanıyordum ama saati saatine içmek zor oluyordu kuzenimin tavsiyesi ile 3 aylık iğne olmaya başladım hap da bu iğne de adetimi tamamen kesti tek sıkıntısı o ikiside aynı etkiyi yaptı bende o yüzden 3 aylığı seçtim koruması da yüksek diyolar