Bebegım tam 5 aylık oldu. Meme reddımız var mamaya baslıcam . Avent almayı dusunuyorum ama bır kac cesıt bıberon var hangı akış olanı ve kac ml olanı almam gerekıyor ?? Bıberon kac ayda bır neye gore degıstırıliyor. Bıberonu neye gore almalıyım bır umıt tekrar memeye doner dıye ona yakın bırsey almak ıstyorum akışı da onemlı sanırım bundan dolayı