humeyradmn sizin postunuzu okuyunca eski videoları açıp baktım ben sebzeleri parmak boyunca kesip haşlayıp eline verirdim biraz kendi kemirmeye çalışırdı biraz ben kaşıkla teklif ederdim. 9 ayından sonra pankek yapmaya başlamıştım sabah kahvaltılarda eline verirdim o şekilde yerdi. Başlarda büyük parçalar ağzına atıyor öğürüyor dışarı çıkarıyor bu şekilde küçük lokma yemesi gerektiğini öğreniyor. Eger panik biri değilseniz yani öğürünce boğuluyor sanıp korkmazsaniz mutlaka eline de vermeyi deneyin . Benim kizim 17 aylık bu sayede kasik catal tutabiliyor yemeginin çoğunu kendi yiyor anne için büyük kolaylık oluyor