Merhaba arkadaşlar, 3 ay önce doğum yaptım ve kabizligim bir türlü geçmiyor, fazla zorlamaktan hemoroidde oluşmuş ama evde tuvalete kolay çıkabileceğim bir yöntem veya ilaç var mı? Hastane randevuyu ileri tarihe veriyor maalesef :(( yardımcı olursanız çok sevinirim