Kızlar oğlum iki yaşına girdi herşeyden korkuyor bö bö diyor gece boyu hiç uyanmayan çocuk 1 haftadır her gece ağlayarak uyanıyor böö böö diyor biyerleri gösteriyor Tuğba(teyzesinin adı) bö diyor anlamıyoruz çok endişelenmeye başladım rüya mı görüyor bilmiyorum çok canım sıkılmaya başladı var mı başına böyle bişey gelen.. odasında peluş ayıcıklar var hurafe midir bilmem ama artık onlardan bile şüphelenmeye başladım başına gelen var mı dönemsel midir rüya mıdır lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınız..