burcuuss @Mikisss
9 aylıkken doktorum geceyi tamamen kesmemi gündüzü de 1 2 kereyle sınırlandirmsmi istedi mamaya güveniyor ek gıda almıyordu. Aldığı kilo mamadan kaynaklı boş kiloydu sağlıklı ve dengeli beslenmedigi için. 14 aya kadar ha bugün ha yarın diye erteledim çünkü gece en az 4 kere mama için kalkıyor her seferinde de yaptığım kadarını içiyordu. Bu her gece en az 4 kere biberon yıkamak su ısıtmak mama yapmak yataktan kalkmak içene kadar beklemek ve tekrar uyutmak için uğraşmak demekti. Tam 14 aylık olduğunda yetti artık dedim ve o gün başladık 😂 CC leri kendinize göre ayarlarsiniz ben kendiminkini yazacağım.
Hergün 21.00 da 150 CC mama içer uyur.
21.45 de ilk mama için uyanır. 120 CC içer.
23 00 - 24.00 arası uyanır 120 CC içer tekrar uyur bu bu şekilde sabaha kadar 4 5 biberon olur.
Gündüz mamasını kesmedim şuan duruyor nce geceyi keseceğim.
İlk gün;
150 CC içti uyudu.
İkinci uyanmasında 120 CC yaptım uyudu
Üçüncü uyanmasında 120 yapacaktım ya 90 CC yaptım uyudu
Dördüncü uyanmadinda 60 CC yaptım uyudu .
Her gece 4 kere kalktığını varsayalım.
İkinci gün;
150 CC içti uyudu
Aynı şekilde 120 CC 90 CC 60 CC 30 yaptım uyudu
Üçüncü gün 90 60 30 verdim 4. Kalkmasına şu verdim
Dördüncü gün
60 30 su su
Beşinci gün
30 30 su su
(30 vermemdeki amaç ağlıyor içmeden uyuyamiyor?
Altıncı gün
30 bir kere geri kalanında kaç kere kalktiysa su
Eğer hiç uyumuyor çok ağlıyorsa 30 CC suya yarım ölçek mama koydum tadı değiştiği için 2 kere içti birdaha içmedi tam 7 gün olduğunda gece 2 kere su içip yatıyordu. Sonra hemen gunduzude kestim.