Arkadaşlar bebeğim gündüz emmeden uyuyor çok şükür . Ama gece her uyandığında emmek istiyor. Ve emmeden asla uykuya geçmiyor. Gece beslenmesini bıraktırmak İstİyorum. Bu arada mama almıyor bebeğim . Nasıl bir yol izlemeliyim desteklerinizi fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸🤍