nehirsude0 yok temizlersinizz 😅 mesela kaka falan yaptığı zaman kenarından yırtıp çıkaracaksınız cırtlı bez gibi oluyor yani bir zorluğu yok 🌸 arkasında ufak bir bant oluyor atacağınız zaman kıvırıp o bantla yapıştırıyorsunuz. Normal bezden farkı yok cırt cırt yapışma veya yapışmama durumu olmadığı için bence rahatlık, küçük beden alırsanız zor olur ama iz yapıyor bebişe onun haricinde gayet güzel kullanımı 🌸