gulsenkryl34 Bebeğim 1 aylık rota menenjit gibi özel aşılar yapılmalı mı her kafadan bi ses çıkıyor yapın yaptırmayın herkes bişey diyor
asrinhatasi gulsenkryl34 yapılmalı. Yapılmamalı diyenler ya devlet aşılarına da karşı ya da cebini seven insanlar.
Hmnn gulsenkryl34 yapılmalı. Bizler büyürkende bu aşılar yapılmış çok şükür sağlıklıyız. Allah korusun ya bir şey olsa bunun vebalini nasıl öderiz. Bizim yaşadığımız ilde menenjit aşısı yapılmayan çocuk vefat etmiş. İnsan duyunca korkuyor
Deletedmom_79 gulsenkryl34 bütçe ayarlanıp mutlaka yaptırılmalı. İkisi de hastanede sizi madden ve manen çok yıpratacak süreçler. O kısma gelmeden önlem alıp aşılandırmalısınız
tinimini_mom Genel olarak ücretleri her yerde aynı mı bu aşıların kızlar nasıl temin edip nerede yaptıracağız? Aylar önce 11 bine almıştı arkadaşım
CLEXAN06 Kesinlikle yaptırın yani ülkemizde zaten yeterince farklı kültürden insan var ve çoğu aşırı pis her türlü mikrop barınıyor. Bebeğinizi koruyun kuzum 7.5 aylık hepsini yaptırdım ve yaptırmaya devam edeceğim