Dtkubra alpu bende diş hekimi olarak çalışıyorum cezaevinde revirde 2 doktor 4 sağlık memuru 2 ikm çalışıyoruz ama hiç birimiz birbirimize emir vermeyiz ricayla her iş çözülüyor zaten. Sağlık memuru sizin amiriniz değil üslubu konusunda uyarabilirsiniz olmadı amiriniz olan 2.müdürle iletişime geçebilirsiniz. Nasıl alışılırsa öyle gider işler cezaevinde malesef amircilik oynayan çok olur o yüzden tavrınızı en baştan koyun derim ben
alpu Dtkubra teşekkür ederim doğru söylüyorsunuz. Odada tek katip benim ve yeni başladım bunu kullanıyor işte.
Gizemlibirisi Hayırlı olsun inşallah tez zamanda çözülür sıkıntınız.memurluk bile olsa yeni başlayan birşey bilmiyor diye böyle amirlik taslayanlar olabiliyor.hangi sehrde girdiniz sınava,klavyeniz kaçtı acaba. Bu arada kpss puanını sıralama ile almıyorlar mi
alpu Gizemlibirisi 70 puan üzeri başvuru yapma hakkına sahip oluyor. puan ile kişi sayısı sıralanıyor alınacak kişi sayısının unuttum kaç katı kadar klavye sınavına çağrıyorlar burda kpss puanı devreye giriyor, en yüksekten sıralanıyor. Ben klavyede 169 net yazdım canım. Sonra mülakat oluyor 3 4 soru yada sohbetle geçiyor oda
Gizemlibirisi alpu evet baya fazla yazmışsın maşallah.rabhim gönlüne göre iş arkadaşları çıkarsın karşına.emek verip bir yerlere yerlesmissin pişman etmezler inşallah