Ballinin_annesi Sorum başlıkta kızlar bebeğim bir tek pusette uyuyor 50 günlük olduk uzun süre durmasının bir zararı var mı
Nurbost Ballinin_annesi gece de mi ? Benim oğlum 6aylıktı falan bıraktı artık çıkıyodu içinden. Ama gündüzleri uyuyordu tek geceleri de beraber uyuyoruz zaten 😀
yeka38 Ballinin_annesi ayy benim bebeğim de 2 aylık ya kucaktA yada pusette rahat uyuyor inşallah zararı yoktur
ilknursam Bebeğim 2 aylıkken pusette uyuyordu hiç dokunmuyodum😀 yatağımıza bile pusetle koyduğumuz günler oldu. Ama bi süre sonra orda da uyumayacak 😀 yani o güne kadar kullan bu durumu ama beline dikkat et pusetinin içini biraz yükseltirsen için rahat eder
neanladinyurdagull Ballinin_annesi 3 buçuk aylık bebeğim 1 buçuk aydır gece gündüz sadece sallanır ana kucağında uyuyor Beşikde asla uyumuyo çingene beşiği yaptım ondada uyumuyo evdeyken ana kucağında uyuyor dışarda bebek arabası pusette 6 saatte gezsek uyanmiyi
Elifinilki Ballinin_annesi benim bebeğimde pusette uyumayı seviyor. Doktoruna sormuştum. Sorun yok demişti.