Bir süredir sağlık problemlerim var sürekli hastanelerdeyim. Gitmedigim yer kalmadı ama birşey bulunamadı en son kulağımda basınç yüksek çıktı o nedenle şiddetli baş dönmeleri yaşadım. Dün doktora gittim yine bebeğim de yanımdaydı. Kullandığım ilaçları için yaşımın genç olduğunu ve baş dönmesi nöbetlerinin yorgunluktan olduğunu söyledi ve bana atarax alerji şurubu yazdı. Bebeğin ve sen iç yatın uyuyun dedi ama bu durum benim tuhafıma gitti ve şurubu almadım eczaneden. Sizcede saçma değil mi sırf uyumak için minik bebeğe böyle bir şurup yazmak?