Merhaba kızlar direk yazayım.Burun estetiği olmuştum şimdi bantları çıkarttım kendimi tuhaf hissediyorum 🥲.Burun çok güzel olmuş ödem var burun ucunda ay birde amalyat sonra yüzümde sivilce yaglanma oldu dahada sinirliyim ay kendini b… hissediyorum varmi başına gelen sinirden aynaya bakamıyorum 🥲yanls anlaşılmasını burun güzel oldu ama kendimi bir tuhaf hissediyorum ve sivilce olunca tam deliye döndüm lütfen cevaplayın ne zaman geçecek bu nalet sivilce sabun kullanıyorum aktardan aldim yağlanma içinde yine sabun aldim cvplarmisiniz 😭😭 Mutlu olacağım yerde sinirleniyorum.