@“tosbikannesi6”#p29946434 kötü niyetli dediğiniz düşünmüyorum. Cocukla gerçekten çok zor oluyor ben bu kısmını dusunmemistim. Aşırı tatlı çok sevimli ama sanırsam beceremiyorum, yetişemiyorum. Masrafı da cabası ona da ayri yetisemiyoruz. Şimdi niye aldım diyorlar bana da o zaman böyle problemler yoktu masrafı da sıkıntı değildi bakımı da ama şimdi işler değişti her şey iki katı oldu bebek oldu. Hiç kıyamıyoruz baştan beri herkes ver dedi ben kıyamadım ama tükendim.