Ertugrulhilal Arkadaşlar soyle anlatayim cocugum ek gidadan 1 bucuk yasina kadar a dan z ye herseyi yerdi dis cikarmaya basladi bi anda hic biseyi yememeye basladi o zmandan bu zamana sadece sevdigi seyleri.yedi makarna patates kizartma meyve yumurta bal recel kofte yerdi simdi 1 haftadr herseye pis diyor hic biseyi agzina koymuyorbisi verincede kusuyor perisan oldm uzuntuden n3den boyle oluyor krese de yolladm ordada herkes yerken bu bakiomus yani agzina surmuyomus nere gdilebilir napilir bi yardm edin lutfen
enguzeli Ertugrulhilal benim oğlumda 3 yaşına girecek 1 ay var. Neler yapıyorum.neler asla yemiyor. Anne ben bunu sevmedim başka yapar mısın diyor Ya da durmadan makarna istiyor ağzına farklı bir şey verince de ağlıyor çıkarıyor çok çaresizim yemek konusunda Allah yemeyen cocuk annelerine sabır versin çok zor bir şey
bballilokmaa Ertugrulhilal bir dönem biz de yaşadık bunu şu içir susuz kalmasın ki Allah korusun havale geçirmesin doktorumuz bana öyle dedi su içsin ufak tefek kraker filan yesin yeter demişti bebeklerde dönem dönem olabiliyormuş bu
sevdayld Ertugrulhilal 3 yaşındaki Çocuğun yeri annesinin yanıdır kreşte ne işi var . Yeni nesil anneler çok garip bir türlü anlamıyorum
Ertugrulhilal bballilokmaa yani surekli cikolata istio bnde vermiorm 1 kere verdinmi her zman onu istio
bballilokmaa Ertugrulhilal ta aslında zararlı hepimiz biliyoruz ama ben yemediği o dönemde verdim dürüst olayım sık sık da su verdim iki ay sürdü biliyor musun ama ne yapım çok korktum iki kez doktora götürdüm birşey de yapamadılar kraker ekmek ayran lâ arada çikolatayla atlattık biz şimdi yiyor çok şükür
Asyade sevdayld Ne alakası var? Kusura bakmayın da kimi ilgilendirir. Annesi bilmiyodu kimin yanında olması gerektiğini söylediğiniz iyi oldu. Anne çalışmak zorunda olabilir, bakacak kimsesi olmayabilir. Herkes ev hanımı değil. Kaldı ki ev hanımı bile olsa anne bence 3 yaş ve üzerini yarım gün de olsa kreşe yollamalı ki çocuk bağımsızlık kazanma özgüven geliştirme aileye bağımlı olmama sosyalleşme vb becerilere adım atsın.
Ertugrulhilal sevdayld soyle aciklaym benm oglum konusmuodu 5 kelimesinden baska bisi yokdu cok sukur kres tavsiyesine uydm 2 ay gonderdim simdi cok iyi konusuyor
Gelincik06 Asyade 3 yaşında kızım ve ben belediyenin kursuna gidiyoruz o da yan sınıfta kreşte devam ediyor 3 saat orada duruyor,aralrda yanına gidiyorum,tuvalet ihtiyacına ben gidiyorum kızım için çok iyi oldu,ona çok iyi geldi,var böyle uygulamalar