Bakıyorum da herkes 4. Ay atağıyla alakalı başlık atmış 4ay7günlük bebeğimle 1 haftadır uyku gerilemesi yaşıyoruz benide çok gerdi gerçekten şu an hiç bir şeyden memnun olmuyor kuzum ağız salyaları bir yandan uykuya geçişi bi yandan herşeyden 5 dakika sonra sıkılması bi yandan zorluyor beni sizde durumlar nasıl başa çıkabiliyor musunuz??