Bez tamamen bebkle ilgili canm her bez her bebege olmuyor , diğerike pişik yapmayan size yapablir .Icerik açisindsn iyi istiyorsan muhendisinoglu var ınstagramda ordan bak istersen. Molfix orda vardi bn molfix aldim pisik flan yapmadi kaliplari da kucuk glmedi bana .50 gunluk bebegin 3 numara kullaniyorum ben .Lastik izi oluyor sadece onu anlamadm kucuk de glmiyo yani bez