Selam arkadaşlar oğlum 10 aylık 3 gündür çok fena kabız oldu ne versem bılmıyorum afedersınız çok ıkınıyo azıcık bırsey çıkıyo sadece kabız yapacak yıyeceklerı vermemeye çalışıyorum ne versem sizce kayısı puresı yaptım sevmedi yemıyo elım kolum bağlı kaldı önerebılevegını bir yıyecek tarıf var mı