3.günüm hayatımdan çıkardım inşAllah istikrarlı ilerlerim. Çayı şekersiz içmeye başladım Kahveyi zaten şekersiz içiyorum. Ben Çukurovadan Ege ye gelin geldim. Bizim orada hem şeker hem tatlılar hem hamur işleri aşırı sevilir. Burada da şeker hastaları aşırı çoo ve nerdeyse kimse şeker kullanmıyor. Misafir geldiğinde şeker kullanan var mı diye soruyorum :) Aldığım kiloların etkisiyle de bu kararı aldım. Tah tahıllı buğday unu aldım ve airfyerda ekmeğimi yaptım çok da lezzetli geldi. İlk defa tahıllı ekmek yaptım. Şekersiz her şey yolunda sadece biraz gerginleştim neden bilmiyorum. Çanuk öfkeleniyorum gibi geldi ama bu durum da geçer eminim. Sizle paylaşmak istedim Umarım benim gibi olanlar varsa bu adımı siz de atarsınız ♥️ Tatlı krizi geçirirsem hurma unu satılıyormuş internetten alacam pekmez pişmemeliymiş bunu yeni öğrendim. Pişmeden pekmez kakao karışımlı tarifler gördüm Mercimekten yapılan ekmek tarifi falan da gördüm onları deneyecem. ♥️