21 gün önce spiral taktırdım hastaligım 3 üncü günü 3 gün sonra da bitti hastalıgim yogun bir akıntı başladı ondan sonra da kanama lekelenme tarzında iki gündürde bu namalar biraz arttı adet sancısı gibi sancılarimda oluyor normalmi taktıgim günden beri kesilmedi kanama ve sancı