Arkadaşlar makine alacam 3200 serisi 6 çeşit olanı soğuk kahvede yapıyor. Sizde neler dikkat etmeliyim. Sigortalı yaptırsam mı? Nerden alsam? Hangi kahveler alıyorsunuz? Yoksa 5 çeşit yapan kahve makinesi mi iyi? 8 12 olan çeşitleri istemedim o kadar para vermeyim dedim. Bakımı nasıl? 2 ayda 1 yağlamamız gerekiyormuş! Medimarkt ta çalışan dedi. Pihilips servisi arayıp yağ isteyecek mişiz. Bu konuda pek bilgim yok. Acaba yardımcı olursnız çok sevinirim