bisenakillisinzaten 40 imizin çıkmasına 1 hafta var. Korunma yöntemi olarak aylık ignelere karar verdim. 3 mu yoksa 6 aylık olanı mi secmeliyim. Bide bu igneyi kadın doğum doktoru mu yazıyor? Emziren anneler kullanıyor mu?