aa80534_ Çok aşırıysa sizi ameliyat eden kadın doğum doktorunuza bir danışmanızı tavsiye ederim gerekirse o yönlendirir ortopediye veya neresi uygunsa. Ben genel anestezi oldum o yüzden bu tarz şeyler yaşamadım sanırım siz spinal olmuşsunuz belden iğneli yani duymuştum onda bu tarz şikayetler ama herkeste de olmuyor o yüzden bi gidip baktırın çile çekmektense daha iyi olur