ilkaay0 Kızlar Şubat ayı sonu sınavım var. Geyikli uygulamaya ve birazda kitaba çalıştım. Önerileriniz neler? Ocak ve şubat ayında girenler sorular nasıldı, kaç puan aldınız? Sınava giderken yanınızda neler götürdünüz tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim