ceyda411 kızlar ben grip oldum ve bebeğimde şimdi hapşırıyor öksürüyor keyfi yerinde sadece iki belirti var ateşinide kontrol ediyorum şuan yok bu aylarda bebeği hasta olan oldu mu ne yapmamız gerekiyor 🥹