Merhaba hanımlar oğlum 7 aylık hafta sonu kabız olmuştu bebde pazartesi akşam zeytınyağı içirdim az bişi sonra salı sabahı ishal şeklinde attı sonra öğleden sonra ve akşam olmak üzere 3 kez yaptı gecede bi anda ateşlendi (diş çıkarma döneminde ) hemen şurup verdım ve indi ama gecede iki kez yaptı sonra sabah 8 de tekrar ateşle uyandık ve ben şurubu verip inmesini bekleyıp sonra özel kliniğene goturdum doktor muayne etti kaka tahlili istedi ve kakasında mikrop çıktı antibiyotik verdi içirdim akşamında çocuğum öyle zorlanarak kakasını yaptıki ishal yine tabi sonunda kan geldi işaret parmağının yarısı kadar ama sümüksü açık renk ip şeklinde.Doktoru aradım beklememi deliğinin sürekli yapmaktan tahriş ve yırtık hassas olanilcenisöyledi gece de ne ateş ne kaka oldu rahat şekilde uyudu.Sabah tekrar yaptığında kakası ishal ama içinde yine çok az sümüks saydam yapıda hafif kan vardı sizce ne yapmalıyım?büyük hastaneye götüreyimmi yoksa korkmadan ilaç kullanarak geçmesini bekliyim