Ya nerdeyse bütün bezleri denedim oğlum sürekli her yeri çiş oluyor 10 kilo 5 numara bez kullaniyorum 4 numarada çok dar geliyor gibiydi ya nlur adam akilli bi bez önerin Pure Baby kullanıyorum her yeri de pişik geçmez oldu napcagimi şaştım artik her gün 2 kez kıyafet degistiriyorum pisikten ağlayıp duruyor tam geçiyor sonra tekrar başlıyor sanırım bez pişik yapıyor
**valla anneler bi el atin yeni bi beze gecmek istiyorum halim kalmadı ya **
😫😫😫😫
