Mrve-Mom Dilerseniz çocuk alerjiden de 7 Ocak için randevu alın. Bizim durum biraz farklıydı. Sibel hoca gördükten sonra çocuk alerjiden Özge hocanın da görüp tahlilleri yaptırması için çocuk alerjiye yönlendirdi. Şansımıza kimse yoktu ve Sibel hocanın yönlendirmesi ile Özge hoca gördü. Fakat bizim hastalığımızın tanısını koymak için leke doktor tarafından kaşınması gerekiyordu, kaşınınca da test verilmiyordu çünkü kaşınması değerleri yükseltiyormuş. Çocuk alerjiden Özge hoca gördü, tahliller için 3 gün sonra gittik. Özge hoca da iyiydi ama bir Sibel hoca değildi.