nefesimiz Bebegıne kan damlası kullanlar bestiron damla mı kullanıyorsunuz yoksa plus mu doktorum bestıron al dedı ama damla var plus var hangısı bebek için uygun. Doktoruma ulasamadım
RabiyaG nefesimiz benim bebeğim 19 aylık plus şurup kullan büyük bebeğin demişti 1 yaşından önce damla kullaniyrdm
Celik02 nefesimiz Bizim kanımız baya düşük olduğu için plus kullanıyoruz isterseniz doktorunuza ulaşın tekrardan sorun yanlış olmasın 😊