Norveckizi Toplam kaça mal oluyor? Bı yere sordum 15 bin dedı nete bakınca 7 bin yazıyor. Kafam almadı pek
caniminikizleri Norveckizi 7 bin tarih oldu bacım o eskide kaldı ben iki ay önce 13 bine yazıldım şuanda 17 bin TL oldu
asam Norveckizi ben kayseride yasiyorum suan toplam fiyeti 18 bin hepsi dahil sinv ucretleri faln sinavda kalirsaniz ekstra ucter oduyosunuz o ne kdar bilmiyorum
Norveckizi ikiprensannesi53_ toplamdan kastımız kursa 15 bın verdiysek 4-5 te ehliyeti teslım alırken mı gidiyor?
Yagmur982 Aralıkta 7500 e yazıldım yazili sınav için 400 ödedim cumartesi direksiyon sınavım var onun içinde 750 ödedim ehliyet için ne kadar yatırılıyor bilmiyorum
Yagmur982 Birde bişey sormak istiyorum ehliyet alanlara parklara girerken sinyali verdik diyelim park yaptigimiz esnada kapandı sinyal tekrar açmak gerekir mi yoksa sadece parklara geldiğimiz zaman sinyal vermek yeterli mi acaba
elifeyza Yagmur982 park yaptığın esnada dörtlüleri açacaksın diye hatırlıyorum zaten sen kapatmadan dörtlü kapanmaz
Pol34 Yagmur982 parka girerken ve parktan çıkarken sinyal vermeniz gerekir yani tam sorunuzu anlamadım ama sinyali siz kapatmazsanız kapanmaz
asam Yagmur982 park yaparken 4lu aciyosun kapanmaz cikarken kapatir hangi yone cikiyosaniz o yone sinyal veririsiniz
Yagmur982 Pol34 şeyi diyorum park alanına geldik sağ sinyalle park yaparken açık kalır değil mi kapanmaz sağa sola dönerken mesela parelel park gibi işlemlerde
caniminikizleri Norveckizi valla 7 bine varsa ne ala ben iki ay önce 13 yazıldım oda peşin fiyat olduğu için birde iyi bir kurs olsun diye fiyat falan düşünmedim eşim başka yere yazdıracak ti ben istemedim burayı istediğim için buraya yazıldım şuanda daha çok pahalı
asam Yagmur982 olemi onu bilmiyorum ben alali 2 seneye yaklasti ole ogretmislerdi smdi dsarida yanmos yapiyoruz o zmn 😊
Pol34 Yagmur982 ben kendim kullanırken sağa sinyal verir yanaşırken dörtlüyü açıyorum çünkü geri geri geldiğim oluyor arkamdaki araç kıçıma kadar gelirse park edemem ama sınavda nasıl oluyordu unuttum. Hocanıza sordunuz mu
Yagmur982 asam eşimde dörtlü açılır diyor ama hoca derslerde dörtlüyu hiç açtırmadı bile 25 metre geri giderken bile sinyal acikti
asam Yagmur982 ewet geride de 4lu acilir die bliiyorum bnde sinyaller diroksiyonu ters tarafa cevirince kapanir ki nasil park yapilicak anlamadim vala