20 aylık güzel bir oğlum var.Anne baba dede teyze hala amca babaanne anane muz bal su ver gel Allah vs herşeyi söylüyor.Ama bunun dışında çok fazla anlamsız konuşuyor.Bizi taklit ettiğini.Konusmaya çabaladığını düşünüyorum.Epey kelime de çıkarttığı için hiç önemsemedim.Hatta hoşumuza bile gidiyor bu durum.Sizce bir problem mi bu durumun varlığı ?
Karşımıza geçip biseyler anlatıyor uzun uzun ama anlamsız şeyler söylüyor 😅