Kızlar bebeğim 6 aylık, tadımların sonundayıZ artık. Bi tane dişi çıktı, onu pek anlamadık çok huysuzluğu yoktu. Ama bikaç gündür sürekli kusuyor. Sabah emzirdiğini bile kustu. Huzursuz mızmız, sadece memede sakinleşiyor. Uykularda bi tuhaf oldu. Bunların sebebi diş mi yoksa gıda alerjisi gibi bişey olabilir mi. Başına gelenler varsa bi konuşsak. 🙄