irem066 Kızlar gaz damlası ıshal yapmış olabılır diye düşünüyorum 3 gündür sancılı ve asla uyuyamıyor bende atak dönemi dedim ama karnı ağrıyor sanırım bugün sabah sadece 5 kere kakasını yaptı karnı hareketlı uykusu çok var ama uyuyamıyor sıpa
irem066 tuba2323 korkuyorum bırsey olurmu oğluma yarına randevu akıp hastaneye goturcez bı böyle devam ederse akşamda götürürüz belki
tuba2323 irem066 Bebeğim o zaman mama ver ki ishal olmuşsa sıvı kaybı yaşamasın Kakasının da fotoğrafını çek doktora göstermek için mamadan dolayı da olabilir