2012dnzli 14 aylık bebeğim azı diş çıkartıyor ek gıdada beslenme reddi yaşıyoruz iştahlı olan bebeğim ilk kez sevdiği şeyleri de reddiyor yoğurt ve çorba yiyor sadece bu süreç geçici oluyor değil mi tecrübeli anneler 😔böyle devam etmesin 😔