Fayah01 Kızlar merhaba, ben yeni ev diziyorum da dyson almak istiyorum aranızda kullanan var mı? Hangi modeli daha iyi ?
Sapsikanne Fayah01 ben fiyatı daha uygun diye v11 aldım 2 aydır kullanıyorum gayet yeterli bence tabi daha yüksek modelleri de var bütçe meselesi
tuba2323 Fayah01 Kesinlikle v12 Ben kullanıyorum çok memnunum Lazer ışık özelliği biraz psikolojini bozabilir tüm tozları gösteriyor çünkü 😀 her seferinde halımdan dolu toz çıkarmayı başarıyor
alparslan1_ Fayah01 ben hepsini araştırdım demo magazasına gidip denedim en iyisi v12 aralarında. 6 başık, açma kapama düğmesi var, dijital ekran, 60dk ya kadar çalışma süresi. Yeni aldım kullanıyorum çok da memnunum.
twinboymama Fayah01 otomatik tetik yaknızca v12 de var. v11 de denedim v10 da ama hiçbirinde v12 rahatlığı yok. v12 aldım ve cok memnunum. diğer modellere göre haznesi kücük ve hafif. ama haznesinin kücüklüğü beni hiç üzmedi. hafifliği ise beni hep çok memnun etti
Sapsikanne Fayah01 v12 iyi demiş çoğu kişi ona bakabilirsiniz ben alırken arada 3000 tl fark vardı gerek yok dedim v11 aldım
Ackl V15 var bende alirken en son model olsun dedim ama pismanim v12 alsaydim diyorum.v15 supurme sirasinda tetige basarak calisiyor zor mu degil ama v12 direk basinca calisiyor eliniz tetikte olmuyor. Bunun disinda toz hanesi daha genis diye tercih ettim ama zaten duzenli supurdugum icin toz hanesi maks yari doluyor ve her temizlemede dokuyorum zaten gerekli degilmis yani.Bu da yarim kglik agirlik demek oluyor.Su an alisti kolum artik ama bildiginiz ilk gunler kollarim agriyordu. İsin ozu v12 iyidir.Arkadasimda deneyimledim bir daha alsam onu alirim.