Norveckizi Merve539s lutfen doktora yaptırın Ben doktora yaptırıyorum Bebegıme degıl ama kendime cok yaptırdım. Şu işin ehli denilen bılmem ne kadınlara gıtmeyın
Betulll53 Merve539s bu arada doktor dedikleri anneme çok derin kesikler attığı için bayıldı kayınvalidem de hastanelik oldu yani doktor felan geçsinler onu yaparken dua okunması gerekiyor yapan kişinin kolay bir şey değil ağır nazar varsa musaalat mevzuları felan oluyor bilende konuşuyor bilmeyen de
Norveckizi Betulll53 bilen olarak konusuyorum 👍 Bilmeyen olarak konuşan sizsiniz muhtemelen, yazık cok uzuldum adınıza
garfield_ Merve539s bilemedim ben cesaret edemem kendim yaptım ama bebek sıkıntı yaa enfeksiyon vs ıı yqpamam
Nikita Merve539s sosyal hizmet uzmanı olarak bir bebeğin kesik atılarak kanının akıtılmasına sizin kanınız donmuyorsa başka ülkeden örnek vermekte ne kadar haklı olduğumu görüyorum.
Merve539s Nikita sünnet diyoruz alternatif tıp diye bir şey var ben buna inanıyorum bilim adı altında bebeklere yapılan tedavileri de görüyoruz mesleğimin bununla hiçbir alakası yok
Nikita redizepol1 aynı gönderiyi ben de gördüm. 18 yaş yazıyordu. Özellikle inceledim. Soru kaç aylık diye olduğundan siz onu ay diye okumuş olabilirsiniz
Nikita Merve539s sizin inandığınız ile kurumların var oluş amacı farklı şeyler. Bireysel inancınız çalıştığınız kurumla taban tabana zıt.
Merve539s Nikita bence sizin inancınız farklı olduğundan benim mesleğimi böyle görmek istiyorsunuz daha fazla yazmanıza gerek yok ben anladım sizi yorum belirttiğiniz için de teşekkür ederim