Anonim41 ben de pazartesi eğitime basliyorum, vicdan azabı çekiyorum sanki kızıma kötülük yapmak için para veriyorum gibi. Çaresizce ağlatmaya terketmeden verilcek eğitim, gece boyu yanımda ve memede uyuyor. Ama 30 dakikada bir uyanıyor. Acaba bugünlerin tadını çıkarmam mi lazımdı. Of kafayı yicem😔