Tecrübeli anneler sizce nasıl yapmalıyım 1 ay SONRA doğum yapacağım ikisi bir zor oluyor diyorlar birini en azından çise alistur diyorlar çocuğum aslında biraz yatkın fakat havalar soğuk olduğundan dolayı biraz tereddüt ediyorum gece altını açıp yatirdim çişini yapmış fakat biraz üşümüş gibiydi bir kaç kere çise goturdum uykulu uykulu yaptı ama sabaha karşı kusmaya başladı acaba üstüne yaptı usuttu mu sizce ne yapmalıyım sabah altını açıp gece bağlasam sorun olur mu çok üstünü açan bir çocuk uyku tulumu giydirsem de çise götürmesi zor olacak neler tavsiye edersiniz yazın mi başlamalıyım küçükken mi kolay olur büyüyünce mi ogretmesi kolay olur