mnzsdamhra Bebeğimin yüzü çok kötü oldu napacam bilmiyorum geçer diyorlar ama böyle gördükçe canım sıkılıyor bir sey sürme diyorlar yaşayan var mi acaba kıpkırmızı küçük küçük
Bircannn mnzsdamhra canım bebeğini göremeye gelenler oldu mu adet gören biri bebeğini sevdiyse yüzünde sivilce olur derler ne kadar doğru bilmiyorum tabi batıl inanç
mnzsdamhra Bircannn Evet oldu ama reglmiydiler bilmiyorum 2 3 kişi geldi görmeye olabilir inanirim öyle şeylerede aslında batil ama
Bircannn mnzsdamhra korkulcak bişey değil de bi büyüğünüze yada eşinize okutun bi canım faydası olur belki ☺️
Kelebek_45 mnzsdamhra geçiyor merak etmeyin atopik değilse kendiliğinden geçiyor öyleyse de bolca nemlendirmek gerek
mnzsdamhra Kelebek_45 atopik olup olmadığını nerden anlayacagiz gecmezse mi daha hassas oluyor sanırım atopik ciltler
Kizlarimbenimcanimmm Evet bizde de öyle derler regli olan biri gelip gördüyse olurmus biz asla gitmeyiz ama olduysak biliriz çünkü