Dr. Osman gonulal doktoru dinlemeni tavsiye ederim şuan çok normal olduğunu söylüyor zaten tadım ayı olarak geçiyor 5-6 -7. Ay hatta zorlamak daha kötü yapıyor diyor bende önden dinlemeye başladım araştırıyorum bebeğim dört aylık hazır olduğunda zaten o yemeye basliyormus