3 ay 21 günlüğüz kuru öksüruk ve balgam şikayetimiz var TusiBen kullan diyen oldu çevremde içeriği temiz ve bitkisel şurup bende eczaneden alayım dedim bulamadım 3 eczane gezdim. En son eczacı dedi ki istersen bugün getirtebilirim ama benim şahsi fikrim Prospan. Kendi çocuğuma da kullanıyorum. Bebek küçük Tusiben ağır gelebilir dedi. Eczanecinin bilgisi daha iyidir çevreden duyduklarımdan diyerek propsan aldım birde cold mix aldım burun için. Bunları kullanıpta faydasını gördünüz mü? Hangisi daha iyi