Kizlar merhaba.Kizim 3 gun sonra 9 ayini bitirecek.Simdi 8 ayin bitiminden sonra 1 kez mama sabah uyanirken aliyor 180ml.Diger zamanlarda ancaq ek gidayla besleniyoruz.Kendisi artık o 1 kere olan mamayıda istemiyor gibi kusuyor icdikten sonra.Acaba kesmekde bir sorun olurmu?Yoksa 1 yasina kadar 1 kezde olsa almalimi??Yani 10aya geciyoruz kesersem sıkıntı olurmu?