badeumay Merhaba kızlar 52 günlük bebegim sürekli uyuyor 24 saatin en fazla 2 saati tam uyanık olarak geçiyor emme gibi Bi problemimiz yok ihtiyaçları için kendini belli ediyor fakat surekli uyuyor normal mi çok merak ediyorum
Ozooo badeumay benim oğlumda uyanmazdı ben ebeye demiştim ne istiyorsun daha demişti 😂 doktor da 6 saati geçmesin demişti
utkummm badeumay keske benimkiside uyusa benimkide anca 4 5 saat uyuyo surekli agliyo napicami sasirdim
prensesinannesi11 badeumay sarılık değerinin baktırdınız mı benim bebeğimde öyleydi sarılıktan dolayı uyuyormuş yavrum
badeumay Ozooo valla uyusalar bir dert uyumasalar bir dert 6 saati geçmesin derken uyuyunca mi uyanık mi mümkünü yok kızımı uyandiramiyorum çünkü
Ozooo badeumay bana üç aylıkken öyle demişti evet 6 saat geçmedin kg alımı iyi olduğu işin uyandırmadım pek
badeumay prensesinannesi11 evet bakıldı kg alımı çok çok iyi maşallah bir sorunumuz yok sarılık değeri de düşük galiba uykuyu seviyor
motherthea badeumay maşallah diyin uykuyu seviyor ve nasıl giderse öyle oluyor benim oğlumda öyleydi diğerini de ona güvenip yaptım bu çok fena hiç uyumuyor dedim ki biz çocuk büyütmemişiz 😭😭😅😅😅
badeumay motherthea maşallah maşallah o zaman kızıma uyurken de çok özlüyorum uyanık kalsın ağlamasın istiyorum çok şey istiyorum 😀😀🥰