Feride10 Kızlar hadi uyku rutinimizi paylaşalım. Bebeğine kendi balına uyku eğitimi vermek isteyen tatlış annelere fikir olsun🐥☺️ Bizimki 1-kundak 2-ninni 3-öpücük 4-iyi geceler
Misskokulum Feride10 babaya iyi geceler deyip odamıza geçiyoruz altını açıp biraz havalandırıyorum vitamin ilacını veriyorum altını kapatıp gece lambasını açıp emziriyorum gazını da çıkardıktan sonra iyi geceler deyip öpüyorum hafif sallanarak uyuyor
GramPozitifBakteri Feride10 bez degistirme ~ agucuk gugucuk ~ emme ~ uykuya gecemezse meme savaslari akabinde emerek gezinme~ kismetse kapanis :)
Badevehande Odamıza çekiliriz altımızı değişiriz Işık kapanır emzirme gaz çıkarma ve beşiğine koyarım uyur. Krizi geldiği gün ayağımda sallarım öyle uyur
Ekaya Keskin ahhahaha mesela benim bebeğim kimse inanmaz dün sabah 9dan beri uyanık😂 uyumuyor her şey bitti gaz sancısı geldi şimdi de ondan uyumuyor
Havvadem 1 kundak 6 ayligiz hala kundak istiyor 😒 2 emzik 3 opucuk 4 gozlerini mendille kapama 5 pispis sesi ve uyku vakti :)
Hatis 6 buçuk aylığız Göz bandı(bulamadıgimizda şapkasıni indiriyoruz)emzik ve kucaklayacagi minik bir yastık 🤗
Poyraz19 Duuyguum her bebeğe göre değişir bu ama şuan senin bebeğinin çoğu vaktini uyuyarak geçirmedi gerekiyor uyumadığı vakitlerde kucakla onu benimkisi hep öyle sakin kaldı çünkü en ihtiyaçları oldukları ve tek tanıdıkları kişi biziz
Uzunkirpik1728 Alt değiştirme, emzirme, üst değiştirme, yatağa bırakıp sakince konuşma.. ve uyku.. 5 ay 21 günlük
KudZey Uzunkirpik1728 siz bu düzeni eğitimle mi sağladınız yoksa minnoş tatlı sohbetinizi hep severdi de dinleyerek mi uyurdu böyle mi alıştı
Duuyguum Poyraz19 evet öyle gerçekten kucağımda sakinleşiyor yada meme de bi gündüz bi saat kadar uyanık kalıyor bide akşam bi saat uyanık dediğin gibi onun haricinde ya uyuyor ya emiyor ama iki saatte bir uyanıyor ya bu süre ne zaman uzayacak
dlktrnn Biz de 1.5 aylığız gaz sıkıntımızdan dolayı parça parça uyuyoruz hep😫🥺 gündüzleri neredeyse hiç uyumuyoruz sadece kucağımda ve göğsümde uyumayı seviyor yatağına yatırdıktan 5dk sonra kalkıyor ki gece de 1.5 saatte bir kalkıyoruz sizce normal mi kızlar🧐 siz uyku eğitimine kaçıncı ayda başladınız?
Modies dlktrnn merhabalar, bizde yaşıyorduk bunu bebekler için kullanılan polar örtüyü yatağına sererek aştık. Yatağı soğuk olduğu için 5 dakikada uyanıyordu deneyin derim ☺️
Suzitosuzi dlktrnn bebekler anne karnında cenin pozisyonunda oldukları için hep düz yatak onlara sanki çivili yatak gibi gelirmiş alışacak zamanla sma ana kucağı puset varsa onda uyutan anne de çok bi deneyin isterseniz
Muhammedmiracinannesi Feride10 alt degistjrme babaya iyi geceler öpücüğü pijamasini giydiririm suyunu iciririm bende iyi geceler öpücüğünü veririm emziririm sabaha kadar emeriz sonra 😁 8 ayligiz hala memeden kopamiyor sipacigim😊