Nevsevmom sütünüzü yalnızca emzirme öncesi bi miktar, çok değil, sağın. Makineye gerek yok elle bile olur. Ama aralarda sağmayın daha da artırıyor. Ben de aynı şeyleri yaşadım, çok zor Allah yardımcınız olsun. Çok bi çözüm bulamadım öksüre öksüre alıştı bebeğim emmeye. Hatta o kuvvetli gelen süte o kadar alıştı ki sol memeden öyle gelmiyor diye emmeyi bıraktı ondan. 5 aylıktan beri emmiyor soldan, şu an nerdeyse 13 aylık.