Arkadaşlar bebeğim 2 aylık en başından beri ucum yok diye silikon uçla emziriyorum ama bu defada gögüslerim çok kötü yara emziremiyorum uçsuz emzirmeyi deniyorum bebeğim alıştığı için memeyi tam kavrayamayıp sadece ucunu emiyor be yapacam ben böyle oluncada yaram hiç iyileşmiyor